dinsdag 28 juni 2011




De nieuwe recepten worden geplaast via:

zoveellekkers.blogspot.com

3 opmerkingen:

Carla D zei

Hoi Lianne,

Daar was je weer... Via hyves was je ineens weer verdwenen :-S
Het gaat hier wel goed hoor! Het gemis is groot, maar alles moet een plaatsje krijgen...
Lief dta je er naar vraagt.

Liefs,
Carla

Ik heb jouw blogje gelijk bij mijn links gezet bij het koken en bakken.

Le Patiné zei

Hoi Lianne,

bedankt voor je berichtje op mijn blog. En ik ben altijd nieuwsgierig wie dat doet. Dus gelijk even kijken. Nou jouw blog mag er zijn hoor. Ik zit hier gewoon te watertanden achter de comp. En dan ruik nog niet eens iets.

Nou je hebt er een volger bij.

Groetjes Natasja

LEKE zei

HOi hoi, hier is alles goed, druk maar erg gezellig nu met 3en! Lekkere dingen staan hier weer zeg! Met jullie ook alles goed? knuffel Lisette