donderdag 27 maart 2008

Het lapje ....



Zo enkele dagen geleden een deel van mijn achtertuin op het net nu is mijn lapje aangegeven tussen de gele lijnen (zoals wij het thuis noemen) aan de beurt... bevind zich op de hoek van de waanweg. Tegenover het watergemaal.

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=hoedekenskerke&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.215214,4.943848&ie=UTF8&ll=51.425444,3.91462&spn=0.002214,0.004828&t=h&z=17

Want nu het tuinseizoen weer voor de deur staat zal het woord lapje regelmatig voorbij gaan komen.Het lapje ligt ongeveer op honderd meter afstand van ons huis en waneer ik uit het zijraam kijk zie ik het groene hokje staan.

Toen ik de foto's maakte dacht ik wat een werk weer misschien is het wel handig om toch weer wat diertjes erbij te nemen ooit hadden we geitjes een moeder met 2 kleintjes maar moeder ging er telkens vandoor en dan ging ze rustig over de achtergelegen spoorlijn lopen...
deze wordt in de zomermaanden druk gebruikt voor het toeristen treintje van :
goes naar hoedekenskerke ,Hoedekenskerke waar ik woon
afijn kippen ganzen idem dito maar dit jaar gaan we misschien toch een paar schapen inzetten dat scheeld een hoop maaiwerk..tegen de tijd dat de jongens groter zijn een ponytje maar zover is het nog niet.
En met de plannen naar het buitenland te vertrekken misschien wel nooit.

Wel dit jaar ga ik nog lekker aan de slag op het lapje en hoop maar weer op een goede oogst...
Nu het weer nog want voor de tijd van het jaar is het wel erg koud het zal nog wel even duren voor het schaaltje weer vol fruit ligt en we jam kunnen maken.


Geen opmerkingen: